czwartek, 1 listopada 2018

Duże ogłoszenie po latach

Czuję się ze sobą potwornie, przez to, że nie pisałam tak długo. Działy się różne rzeczy, które na to wpłynęły - np. ktoś przepisał moje opowiadanie w pierwszej osobie i wystawił na konkurs, dziękuję za bycie docenianą - ale postanowiłam (mam nadzieję) do tego wrócić. Prawdopodobnie niektóre rzeczy znikną, niektóre ulegną aktualizacji (Bohaterkę Fereldenu zaczęłam pisać w gimnazjum, a jestem na studiach, także wiem, jak bardzo przestarzałe jest to opowiadanie, nie obiecuję, że do niej wrócę, chociaż postaram się). Mam zamiar bardziej rozwijać kącik Recenzji, głównie będą filmy i seriale, może się nadarzyć jakaś książka lub gra, ale to rzadziej. W planach jest także coś w cyberpunkowym świecie, ale na razie tego nie określam, po prostu będzie. Dalej nie mam nikogo do redagowania, dlatego przepraszam z góry za wszystkie literówki, błędy interpunkcyjne i mój zapis dialogów, w ogóle za wszystko.
Także ten, czekajcie na moje wypociny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz